Élő chat

Gyakran ismételt kérdések

.Gyakran ismételt kérdések

  1. Rendelés - Szállításnál mit jelent az átalándíj?
  2. Miért nem lehet postán utánvéttel fizetni?
  3. Miért nem lehet visszaküldeni érmet?
  4. Nem rendelkezem bankszámlával, hogy utaljak?
  5. Személyi adatok védelme

1. Rendelés - Szállításnál mit jelent az átalándíj?

Az átalándíj a megrendelt érmek szállítási és csomagolási költségét tartalmazza, több érme rendelésénél érdemes vállasztani.

Szállítási lehetőségnél, három módon rendelheti meg az érmeket

1. Átalándíj ár:

2.190,- Ft  ami a csomag postára adásának a díját és a csomagolási költséget foglalja magában. (több érme rendelése esetén érdemes bejelölni)

2. Szállítási darabár:

2.190,- Ft ezt, akkor érdemes választani, ha egy darab érmet vásárol.

Személyes átvétel:  - Szünetel

0,- Ft ezt, akkor érdemes választani, ha személyesen el tud jönni az érmet.
(Budapesten az átvevő ponton, előre egyeztetett időpontban, 1138 Budapest, Róbert Károly krt. 20.)

Figyelem!
Az érmeket postán küldjük ki a megrendelőknek. 
Az átvevő pont, csak egy lehetőség, a megrendelők részére, hogy aki nem akar csomagolási és postaköltséget 
fizetni és van lehetősége személyesen átvenni a megrendelt termékeket Budapesten, egy hónapban egy alkalommal átveheti, 
személyesen, minden hónap elején biztosítunk egy napot, előre egyeztetett időpontban.
Dunaújváros területén az érme ingyenes kiszállítása, a visszavonásig érvényes, előre megbeszélt időpontban!
 

2. Miért nem lehet postán utánvéttel fizetni?

Postán utánvéttel, vagyis az érme átvételékor, azért nem lehet fizetni, mert előfordulhat, hogy a megrendelő a postára feladott érmet nem veszi át.
A megrendelő nem veszi át a csomagot, akkor a csomagolás, postaköltség és a nyomtatás költségét nem  téríti meg.

3. Miért nem lehet visszaküldeni érmet?

Érmet azért nem lehet átvétel után visszaküldeni, mert az érme sérülékeny, a kapszula kinyítása után újjlenyomat, kis karcolás is előfordulhat, ami az érme sérülését értékcsökkenését okozhatja, az érme bevizsgálása nagyon sokba kerül.

4. Nem rendelkezem bankszámlával, hogy utaljak?

A pénzt nem muszáj utalnia, bankon keresztül, felkeres egy Raiffeisen Bankot és befizeti az összeget!
A rendelés leadása után, a megadott email címére küldünk egy rendelési visszajelzést, ahonnan le tudja írni a rendelés összegét, a befizetési bankszámla számot és a rendelés számot.
A pénz befizetésénél, a megjegyzésbe tüntesse fel a megrendelő nevét és a rendelés számot!

5. Lehetséges a vásárlástól való elállás?

A megrendelést és a termék árának az átutalása után áll el a vásárlástól, akkor az átutalási költség levonása után, vissza utaljuk az összeget a megrendelőnek, abban az esetben, ha a megrendelt émet, még nem adtuk postára, vagy nem került csomagolásra, mert a csomagolást követően a csomagolási díjat is levonjuk a visszautalandó összegből..

6. Személyi adatok védelme

A személyes adatokat nem őrizzük, a személyes adatok a rendszerből törőljük!

Ez is érdekelhet!
AjándékShop www.csomagker.hu
Magyar Érmebolt – Érme eladás www.magyarerme.hu
Érme információk www.ermecentrum.hu
Régipénzek – Érme, bankjegy vásárlás www.regipenzek.hu
Magyar Bélyegbolt – Bélyeg eladás www.magyarbelyeg.hu
Bélyeg információk www.philatelia.hu

 

Magyar Érme Katalógus

Magyar Érme Katalógus >>
 

Magyar Bélyeg Katalógus

Magyar Bélyeg Katalógus >>

Ez is érdekelhet!
AjándékShop www.csomagker.hu
Magyar Érmebolt – Érme eladás www.magyarerme.hu
Érme információk www.ermecentrum.hu
Régipénzek – Érme, bankjegy vásárlás www.regipenzek.hu
Magyar Bélyegbolt – Bélyeg eladás www.magyarbelyeg.hu
Bélyeg információk www.philatelia.hu

 

Magyar Érme Katalógus

Magyar Érme Katalógus >>
 

Magyar Bélyeg Katalógus

Magyar Bélyeg Katalógus >>

Magyar Érme - Érmebolt © 2025