Élő chat

Gyakran ismételt kérdések

  1. Mit jelent az előjegyzési ár? - Szünetel
  2. Rendelés - Szállításnál mit jelent az átalándíj?
  3. Miért nem lehet postán utánvéttel fizetni?
  4. Miért nem lehet visszaküldeni érmet?
  5. Nem rendelkezem bankszámlával, hogy utaljak?
  6. Személyi adatok védelme

1. Mit jelent az előjegyzési ár?

Az előjegyzési ár azt jelenti, hogy az érme kibocsátási ára, még nem ismert, mivel még nem jelent meg az érme.
Aki kifizeti az előjegyzési árat az lefoglalja az érmet, így nagyobb a lehetősége az érme beszerzésére.

A 2016. -os évben több érménél is előfordult, hogy nem sikerült beszerezni a gyűjtőknek, pl.: 70 éves a forint ezüstérme, 150 éves az állatkert ezüstérme... stb.

Ez egy lehetőség az érme beszerzésére, ami nem jelenti azt, hogy megkapja, mivel a pénz beérkezése sorrendjében teljesítjük a rendelést. Amennyiben nem sikerül teljesíteni a megrendelést, vagyis elfogyott az érme, akkor a teljes összeget visszautaljuk a megrendelőnek.

2. Rendelés - Szállításnál mit jelent az átalándíj?

Az átalándíj a megrendelt érmek szállítási és csomagolási költségét tartalmazza, több érme rendelésénél érdemes vállasztani.

Szállítási lehetőségnél, három módon rendelheti meg az érmeket

1. Átalándíj ár:

2.500,- Ft  ami a csomag postára adásának a díját és a csomagolási költséget foglalja magában. (több érme rendelése esetén érdemes bejelölni)

2. Szállítási darabár:

2.500,- Ft ezt, akkor érdemes választani, ha egy darab érmet vásárol.

Személyes átvétel:  - Szünetel

0,- Ft ezt, akkor érdemes választani, ha személyesen el tud jönni az érmet.
(Budapesten az átvevő ponton, előre egyeztetett időpontban, 1138 Budapest, Róbert Károly krt. 20.)

Figyelem!
Az érmeket postán küldjük ki a megrendelőknek. 
Az átvevő pont, csak egy lehetőség, a megrendelők részére, hogy aki nem akar csomagolási és postaköltséget 
fizetni és van lehetősége személyesen átvenni a megrendelt termékeket Budapesten, egy hónapban egy alkalommal átveheti, 
személyesen, minden hónap elején biztosítunk egy napot, előre egyeztetett időpontban.
Dunaújváros területén az érme ingyenes kiszállítása, a visszavonásig érvényes, előre megbeszélt időpontban!
 

3. Miért nem lehet postán utánvéttel fizetni?

Postán utánvéttel, vagyis az érme átvételékor, azért nem lehet fizetni, mert előfordulhat, hogy a megrendelő a postára feladott érmet nem veszi át.
A megrendelő nem veszi át a csomagot, akkor a csomagolás, postaköltség és a nyomtatás költségét nem  téríti meg.

4. Miért nem lehet visszaküldeni érmet?

Érmet azért nem lehet átvétel után visszaküldeni, mert az érme sérülékeny, a kapszula kinyítása után újjlenyomat, kis karcolás is előfordulhat, ami az érme sérülését értékcsökkenését okozhatja, az érme bevizsgálása nagyon sokba kerül.

5. Nem rendelkezem bankszámlával, hogy utaljak?

A pénzt nem muszáj utalnia, bankon keresztül, felkeres egy Raiffeisen Bankot és befizeti az összeget!
A rendelés leadása után, a megadott email címére küldünk egy rendelési visszajelzést, ahonnan le tudja írni a rendelés összegét, a befizetési bankszámla számot és a rendelés számot.
A pénz befizetésénél, a megjegyzésbe tüntesse fel a megrendelő nevét és a rendelés számot!

6. Lehetséges a vásárlástól való elállás?

A megrendelést és a termék árának az átutalása után áll el a vásárlástól, akkor az átutalási költség levonása után, vissza utaljuk az összeget a megrendelőnek, abban az esetben, ha a megrendelt émet, még nem adtuk postára, vagy nem került csomagolásra, mert a csomagolást követően a csomagolási díjat is levonjuk a visszautalandó összegből..

7. Személyi adatok védelme

A személyes adatokat nem őrizzük, a személyes adatok a rendszerből törőljük!

Magyar Érme - Érmebolt © 2024